Koktajl bananowo-orzechowy [Cocktail with banana and peanut]

Koktajl to ciekawa propozycja na drugie śniadanie, podwieczorek czy kolację. W zależności od dodatków i pory roku może przybierać różne formy, mieć różne kolory, konsystencję, a nawet temperaturę. Może być na bazie mlecznej (mleko, jogurt, kefir, maślanka), napoju sojowego czy bez tej bazy. Potem owoce, owoce i warzywa lub warzywa. Oraz dodatki takie, jak: przyprawy, świeże zioła, otręby, płatki owsiane, siemię lniane, orzechy, pestki, migdały, wiórki kokosowe, miód etc…

Dzisiejszy koktajl to mix – jogurtu naturalnego, banana, masła orzechowego i otrębów.

Bardzo sycący. Bardzo smaczny. Bardzo szybki do przygotowania, a potem szybko go można wypić (chociaż ja proponuję jednak pić wolniej, delektując się smakiem).

Zmiksuj koktajl [Mix your cocktail]:

  • 1 szklanka jogurtu naturalnego [1 glass of natural yogurt]
  • 1 banan [1 banana]
  • 2 łyżeczki masła orzechowego [2 teaspoons of peanut butter]
  • 3 łyżeczki otrębów [3 teaspoons of bran]

Koktajl [Cocktail] = 441 kcal = 18g BIAŁKA [protein] + 16g TŁUSZCZU [fat] + 61g WĘGLOWODANÓW [carbohydrates], 6g BŁONNIKA [dietary fiber]

* wyliczono w programie ENERGIA

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s