Kefir z dodatkami [Kefir with extras]

O wpół do dziesiątej rano w Polsce jedzą Ci co lubią reklamy, a ja proponuję o 10:00 coś dla tych bardziej głodnych;) Idealne i szybkie co nieco na II śniadanie (a niektórzy może jednak zdecydują się na pierwsze?). Można przygotować nawet w pracy;)

Wystarczy połączyć plasterki banana z cząstkami suszonych daktyli, otrębami i kefirem.

Kefir z dodatkami na II śniadanie [Kefir with extras for a lunch]:

  • 1 banan [1 banana]
  • 5 suszonych daktyli [5 dried dates]
  • 2 łyżki otrębów pszennych [2 tablespoons of wheat bran]
  • 1 kubeczek kefiru naturalnego [1 cup of natural kefir]

Kefir z dodatkami [Kefir with extras] = 342 kcal = 9,8g BIAŁKA [protein] + 4,6g TŁUSZCZU [fat] + 73g WĘGLOWODANÓW [carbohydrates], 8,8g BŁONNIKA [dietary fiber]

* wyliczono w programie ENERGIA

Wersji kefirowej uczty może być sporo – zależą głównie od tzw. smaka i preferencji – możda dodać inne owoce (w tym sezonie gruszkę, nektarynkę, śliwki czy winogrona), inne suszone (rodzynki, śliwki, morele) czy inny dodatek błonnikowy (płatki owsiane, orkiszowe czy zarodki pszenne). Oczywiście wartość odżywcza innych wersji będzie inna;)

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s